באתר
במדריך
ראשי > פרומו > פרומו 2012 - המהדורה הדיגיטלית

פרומו 2012 - המהדורה הדיגיטלית

הקטלוג פרומו 2012 - המהדורה הדיגיטלית יופץ לכ- 50,000 נמענים לאחר חג הפסח...

הקטלוג Promo, המהווה מקור מידע אולטימטיבי של עולם השיווק החוויתי, יצא לאור. כמו בכל שנה, גם השנה, פרומו יציג בפני הברנז'ה ובפני מובילי דעת בתחום השיווק, הפרסום והאירועים את כל המידע שחובה לדעת: מי עשה מה - סקירה רחבה על כל האירועים החשובים שהופקו במהלך השנה, החידושים הבולטים בנקודת המכירה, קמפיינים קד"מ יצירתיים, המגמות בתערוכות ובמרכזי מבקרים, מקומות לאירועים לא שגרתיים ועוד.

 

המוטו השנה בפרומו הינו Power to my people. בשנה שבה השתתף העם במחאה החברתית, התנועה החברתית העולמית מחייבת גם אותנו, אנשי שיווק ופרסום, בחשיבה פנימית עמוקה. ,

בקטלוג השנה פרומו יציג תוכנית פעולה להפקת אירוע שיווקי בחמישה שלבים. בנוסף נקרא מאמרים פרי עטם של מובילי דעה בתחום האירועים והקד"מ.

בנוסף להפצת המהדורה המודפסת, יישלח הקטלוג פרומו 2012, במהדורה דיגיטלית למספר שיא של 50,000 אנשי ניהול, שיווק, פרסום ומקבלי החלטות במשק לאחר חג הפסח...

 

חג אביב שמח 

PROMO 

 

 

(04.04.12)
הניוזלטר Live Marketing  |  תנאי שימוש  | 
כל הזכויות שמורות ל - promomagazine.co.il ©